22 de desembre del 2009

L'entrada 444, 3a3m3d després

Aquesta és l'entrada 444 i, a més, avui a les 23 i 13 minuts de la nit d’aquest 22 del 12 celebro que fa 3 anys, 3 mesos, 3 dies i 33 minuts que vaig escriure el primer text en aquest bloc.
Per commemorar-ho rememoro 33 de les entrades més memorables:

La primera: dedicada a Pasqual Maragall, El cadàver polític.

Una teoria de les meves: un president de la Generalitat ha de tenir una “l” al cognom i l’espanyol la “z”.
La meva entrada preferida: encara espero que algú trobi el globus que vaig enviar al cel.
Entre les entrades, n’hi ha unes quantes analitzant la premsa. Aquest exercici el faig cada any a classe: cada Nadal un egm al seu corral.

Aquesta innocent entrada ha provocat el nombre més alt d’entrades al meu bloc cada any pels volts de Nadal: la gent busca sms per felicitar les festes de Nadal. Aquests dies tinc centenars d'entrades en aquest bloc buscant aquests missatges. Tot va començar en aquesta entrada.
També he gastat alguna broma, la crida a descobrir l’autor d’aquest quadre, va tenir èxit. Poc després vaig desvetllar la solució.

Aquest és un bloc que, de tant en tant, dedica una entrada a la música del nostres país. D’això en dic el síndrome del discotecat.

Aquesta entrada dedicada a Saül Gordillo em va servir per donar-me a conèixer a la blocosfera catalana.

Un altres dels meus emparaulaments, més o menys reeixits, és la barretina mediàtica.

El 2222 és un dels meus números preferits, ho he demostrat en 2 ocasions.

Fins i tot m’he atrevit a fer receptes culinàries i així poder-me menjar alguna rosquilla.

I també he criat altres blocs, com aquest per als alumnes del meu seminari.

Aquestes entrades dedicades a les pintades a les parets de Torelló, també van ser força comentades.

Fins i tot en alguna ocasió grans personatges de les lletres catalanes han parlat de coses que s’escriuen aquí.

Aquest és també un bloc sobre les coses que passen a Torelló i al nostre alcalde li he dedicat alguna entrada, amb tot el carinyo del món.

Dels vídeos domèstics, aquest és el que ha tingut més èxit. Amb versions posteriors.

Fins i tot m’he atrevit a publicar algun conte, com aquest Tens un SMS premiat pel Gat, o un de més recent, dedicat al Nadal.

De tant en tant, alguna entrada personal farcida de fotografies.

Aquesta és l’entrada més comentada, amb un total de 23.

També he col·laborat, a través d’aquest bloc, amb altres espais a internet.

Aquesta és una autèntica metaentrada. Vols saber com escric una entrada?

Després de dos anys, vaig recopilar el meu propi diccionari després de tantes paraules noves. El xiquidiccionari.

Ho he intentat fins a tres vegades, però no hi ha hagut manera de guanyar el premi a la portada de la Festa Major de Torelló.
I aquesta és l'entrada que fa 444.

Aprofito l'aniversari d'aquest bloc que, si vols, pots fer-te seguidor d'aquest bloc i també fer-te del grup de Lectors del Facebook.

2 comentaris:

jaume Benet Busquets ha dit...

Esperant l'entrada 666 :-)

Bon Nadal, Enric.

J ha dit...

Bones Enric,
no et segueixo pel feisbuc ja que et tinc al Google Reader des de fa temps i procuro evitar duplicitats d'entrades.

Espero que per l'any que ve mantinguis el nivell del bloc.

Salut i ... Bon Nadal!