11 de febrer del 2007

El colmo de Kelme

Davant la situació creada per la rescissió del contracte de Kelme amb Oleguer Presas, ha casa hem decidit fer el mateix, però a l'inversa. Amb solidaritat amb el jugador del Barça, la xica de la casa vol trencar amb la firma valenciana unilateralment. Fa uns mesos vàrem firmar un contracte amb Kelme adquirint un parell de bambes. Ara la xica, molt empipada, ha decidit canviar de casa. Mentre espera alguna oferta interessant pels propers mesos, ha amagat tot senyal de Kelme a les seves bambes. Acció que tants i tants jugadors fan amb el seu calçat esportiu. Aquí en teniu la seqüència:






PD. Entenc la postura del Barça de no voler que s'instrumentalitzi el club en aquest cas. Massa sovint, a Espanya, s'han fet associacions desafortunades en què tota opinió contrària a la marcada per la "majoria democràtica" és sinònim de terrorisme. Entenc que darrere el Barça hi ha milions de seguidors arreu del món i també a Espanya. Però considero un greu error, gravíssim, que el president del Barça digui que l'Oleguer es va equivocar en fer certes declaracions en les oficines del Barça. No ens equivoquem, l'Oleguer va escriure un article i per això se'l criminalitza. A Can Barça l'únic que va fer va ser contestar una pregunta d'un periodista com fan, han fet i faran tots els altres futbolistes que han parlat d'altres temes que no són estríctament esportius. Admiro, i molt, el que està fent Joan Laporta pel Barça, per Catalunya i per acabar amb la violència i el feixisme als camps de futbol. Però precisament per això, crec que el president blaugrana havia d'haver estat més contundent en la defensa del seu jugador. Crec que Oleguer Presas és la icona, la imatge, del club que vol que sigui Joan Laporta i la seva junta directiva.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

no és aixó Enric, el que ha fet la teva fillainduida per a tu, es posar-se a l'alçada dels que ens fan el boicot al Cava. Kelme te els seus drets i interessos quan dona la seva marca i imatge a una persona popular.
L'Ula que es molt mes llest, continua calçant-se les seves botes amb la marca Kelme i si no escolta a ningú que el mal aconselli, avui jugarà amb elles, aixó es el maxim despreci i la opció correcte. Sincerament Enric, n'estic fart de xirucaires de tercera.Ho sento.
Avui el meu pare em parlava del Llauner que va evitar la mort de 20 persones als incicis de la guerra, i al llauner no el varen matar els franquistes.ni al capella del badó un avi venerable i bona gent, que després de matar-lo si varen pixar a sobre, ho feren els de la Fai, o els anarquistes, m'es igual. No som els bons de la pelicula, i ja està be de fer-se l'ofes per a tot. A banda que si ets un futbolista d'elit i guanyes el que guanyes, ser antisistema es molt bónic, pero no es seriós. Dispensa, es que estic cremat amb tot el tema i una mica fart.

francesc p.

Anònim ha dit...

aixó de xirucaire de tercera no va per a tu, pero es que en aquests blocs de vilaweb n'hi han uns quants que em treuen de polleguera.
Aclarit doncs.

Enric Xicoy i Comas ha dit...

Francesc. El boicot a certs productes, o dit d'una altra manera, la compra d'aquells amb qui em sento identificat la faig des de fa molts anys per compte propi. En el cas de Kelme, almenys de moment, no he firmat a favor de cap boicot. Sobre la teva opinió, que ja he llegit també en el teu bloc, en part estic d'acord amb tu que no porten enlloc. Però també entenc que d'alguna manera calgui reaccionar davant de certs atacs. Si et llegeixes bé la meva entrada veuràs que, en el fons, jo també m'ho prenc en ironia. La meva filla continuarà calçant les Kelme i ella s'ha pres com un joc això de pintar les seves sabatilles. Demà, quan torni de cole, ja res es notarà!

Francesc Puigcarbó ha dit...

l'Ula es un crack,s'ha posat les botes amb la marca, aixó es el que jo endic: estil

El llegidor pecador ha dit...

D´acord amb vostè Sr. Puig. No ens podem posar a la mateixa alçada d´aquestes mesquineses.