16 de gener del 2007

Cordons, que car!

Aquest migdia, just abans de dinar, he tingut un moment per anar de rebaixes. Prop de la feina hi ha una botiga de sabates Camper. Hi he entrat. Fa tres temporades que porto el mateix model d'aquesta casa i he pensat que potser ja seria hora d'anar-les canviant.
En un primer moment no he vist els preus, ni els d'abans ni els rebaixats, fins que m'han dit que havia de mirar a l'interior del calçat. El preu, el rebaixat, de la majoria d'elles m'ha espantat d'entrada: 60€, 77€, 99€, 110€... Insisteixo, rebaixats. Fins que he trobat un model semblant a l'actual, però amb uns colors diferents i un frontal de pell. Me l'he emprovat i, la veritat, és que m'agradaven molt i, a més, no eren de les més cares. Me n'he posat unes altres de diferents, molt xules també, però aquestes d'un preu més elevat. Fins que m'ha entrat un cert pànic en pensar que estava a punt de comprar-me unes sabates de més de 10.000 peles! I li dic al venedor:- I fareu més rebaixa d'aquí a uns dies?
- Sí, però ens avisen d'un dia per l'altre. (Tradueixo, que m'ha contesta en castellà).
- Doncs ja passaré. Tot i que aquestes que porto em van bé encara, el que passa és que ja tinc els cordons trencats.
- També tenim cordons si vol.
- Ah, sí!?
- Sí, valen 2€ i les sabates semblaran com noves.
- Doncs possi-me'n un parell.
Total, que m'he gastat 2€ i m'he canviat els cordons. Són una mica més curts, aquests fan 90cm. i diria que els altres devien fer 1m. Tot i això, ara sóc més feliç que un nen amb sabates noves.

1 comentari:

Lo Jordi ha dit...

Doncs si noi, tens tota la raó. Jo estic optant per comprar la poca roba que necessito en qualsevol mes de l'any, quan trobo una "ganga". Els darrers pantalons que em vaig comprar, costaven 24 EUR, en temporada alta. ...be, eren els unics que costaven menys de 50 eur, però sort en vaig tenir que aquests m'agradaven! A rebaixes segur que aquest model no hi ha arribat, i tambe estic segur que pocs pantalons a rebaixes costen 24 eur. Es una exageració lo que ha pujat de preu la roba, me voleu dir que no ha pujat mes la roba que els pisos??!?