27 d’octubre del 2008

Ho vull!

Tenint en compte la insensatesa del President del Parlament, el Molt Honorable Ernest Benach, de tornar a demanar perdó a l'espanyolisme no em queda cap més remei que fer una crida:
Ja que la taula, la tele i el reposapeus l'hem pagat entre tots els catalans i tenint en compte que és difícil que l'empresa subministradora ens torni els calés, m'ofereixo a rebre, desinteressadament, aquests estris que en breu desmuntaran del vehicle en qüestió!

I si aquesta proposta no prospera, com és d'esperar, faig una altra crida alternativa:
Ja que la taula, la tele i el reposapeus l'hem pagat entre tots els catalans i tenint en compte que és difícil que l'empresa subministradora ens torni els calés, posem els objectes a subhasta i amb els diners que fem fundem un nou partit:

El PERDÓ
(Perdona Espanya la Reiterada i Denigrant Ofensa)

1 comentari:

jordi3funk ha dit...

Jo vull ser-ne el tresorer.Amb uan mica de sort em quedaré els estris de la vergonya. Jo no en tinc tanta ejé