10 de novembre del 2006

Ajudes II

Aquesta és "La carta del dia" que va llegir l'Antoni Bassas el 3 d'octubre passat d'un tal Enric de Torelló:

"Avui esteu parlant de la Conselleria de Benestar i Família. Jo us escric també per parlar-vos d’aquest departament. No sé si ja n’heu parlat, però hi ha problemes per rebre l’ajuda per nens menors de 3 anys, o de 6 anys per a famílies nombroses o monoparentals. Fa uns mesos vaig trucar a Benestar i em van dir que si ja havia rebut una vegada l’ajuda m’enviarien, com l’any passat, la carta en què es confirmava que aquest any la rebria i que només havia de donar-hi el meu vist-i-plau. Però quan falten tres mesos per acabar l’any, encara no ens ha arribat la carta. Així que la setmana passada hi vaig tornar a trucar i em van dir que la carta no la han enviat a tothom i que ara ja no ho faran per problemes d’impressió. Per tant, si aquest any volia rebre l’ajuda m’havia de desplaçar a una seu del departament per fer els tàmits, i així ho vàrem fer. Així que tots aquells qui comptin rebre aquests diners i que encara no han rebut la carta, que facin les gestions abans d’acabar l’any perquè si no no cobraran la simbòlica ajuda de la Generalitat. "

Segons fonts properes a l'autor de la carta, encara no ha rebut l'ajuda.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ho veus que per intentar solucionar les coses s'ha d'estar al govern i no a l'oposició!!!!
Ara si que va bé això.