15 d’abril del 2011

Elisabet Fernandez: "m'agradaria millorar els equpaments esportius"

ELISABET FERNANDEZ I CURRIUS

És de Torelló i té 26 anys. Llicenciada en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport per la UVic. Treballa a la Universitat de Vic, com a responsable del Servei d’Esports. També és entrenadora del Natació Club Torelló. Des dels 5 anys que està vinculada al Natació Club Torelló, primer com a nedadora i actualment com a nedadora i entrenadora. Dos dels valors als qualsdona més importància són l’esforç i la constància, gràcies als quals va poder disputar els Campionats del Món de Barcelona 2003. Li agrada molt l’esport, la lectura i compartir moments amb la meva família.

PREGUNTES I RESPOSTES

1) Per què vas decidir formar part de "Junts per Torelló"?

Sempre m’ha atret la idea de treballar pel meu poble, i se’m va presentar l'oportunitat de formar part d’un grup de persones molt vàlides i no m’ho vaig pensar dues vegades. Crec que aquest grup és prou heterogeni per representar les diferents sensibilitats que requereix el futur equip de govern de Torelló.

2) Què és el que més t'agrada de Torelló?

M’agrada Torelló, la seva ànima, m’agrada tot de Torelló, persones, llocs i sensacions.

3) I si poguessis, què t'agradaria millorar?

La situació econòmica i social que pateix molta gent en aquest moments. I també millorar, amb el què es pugui, els equipaments esportius del poble.