2 de desembre del 2008

Una hora amb la Neus

El 12 de novembre d'aquest any Genís Roca va fer el seu espai habitual del Matí de Catalunya Ràdio amb la Neus Bonet, "El Matí 2.0". Aquell dia Genís Roca va donar 6 consells per a Blocs professionals o d’empresa i que podeu escoltar aquí. Resumidament, són aquests:

1) Eines i recursos. Es tracta de donar a conèixer les eines i recursos interessants que s’han localitzat a internet.
2) Lectures i conceptes. També donar a conèixer articles, llibres o comentaris interessants que hagis pogut sentir.
3) Experiències i bones pràctiques. Explicar els problemes amb què t'has trobat, especialment en l'àmbit professional, i quines són les possibles solucions que més t'han funcionat.
4) Entrevistes i testimonis. Fer preguntes a algú destacat de l'àmbit del teu bloc, fer públiques les respostes i que la gent hi pugui dir la seva opinió.
5) Actualitat i novetats. Fer saber i enllaçar totes aquelles notícies que s’han trobat a internet vinculades amb el teu bloc.
6) Idees i propostes. Exposar les idees pròpies.
Aquestes propostes, totes elles molt interessants, recordo que són per a blocs professionals o d'empresa. O sigui, no serien ben bé vàlides per a aquest bloc perquè ni és professional ni és d'empresa. Però el que em va cridar l'atenció de les explicacions de Genís Roca va ser l'exemple que va posar en el punt "4". Roca va dir que, per exemple, li envies unes preguntes per internet a la Neus Bonet i ella te les contesta i publiques les respostes al teu bloc. I va afegir "ara Neus t'inundaran el correu de preguntes", o quelcom semblant. Bé, no sé si molta gent li va enviar correus a la Neus Bonet, jo sí que ho he fet. Estic esperant les respostes que m'ha dit que m'enviaria, tot i que també entenc que està molt enfeinada i només li falta la que li he donat jo, de feina.
En tot cas, demà dimecres al matí aprofitaré per recordar-li. I és que la Neus m'ha convidat a participar a la tertúlia per parlar de la meva tesi. A veure com va...