30 de novembre del 2008

Frases per felicitar el Nadal

Si ets seguidor d'aquest bloc, ja sabràs que cada any parlo dels SMS de Nadal. Vaig començar a principis del 2007 i vaig fer-ho també a finals. En la primera entrada, parlava de la fredor d'aquestes frases. I en la segona, de com molta gent entrava a aquest bloc a través de Google buscant frases de Nadal per felicitar a través de l'sms.
Doncs bé, ara resulta que des de fa unes setmanes començo a tenir ja moltes visities, altre cop, de gent que busca ser prou "original" com per felicitar el Nadal a través dels SMS. Aquí aniré introduint allò que busca la gent a internet i que els duu fins a aquest bloc:

- Fraces de Nadal (Glupsic!)

24 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo he entrat aquí cercant frases originals per les meves postals de Nadal i el que he trobat ha estat un llistat de cerques del Google. Massa útil no és, no.

Anònim ha dit...

Jo he fet una prova interessant. he cercat al google "bloc d'un dropo que parla de frases per felicitar el nadal" i també he arribat aquí.

Enric Xicoy i Comas ha dit...

El que sí que és de dropos és buscar a Internet frases per felicitar el Nadal i no ser prou intel·ligent per crear-les. Els destinataris estaran molt agraïts de la teva originalitat. Ah, per cert, és de covards insultar anònimament.

Anònim ha dit...

va que et donarem un aplaudiment i direm " ahhh que bona la broma! la gent entra aqui i l'enganyes!! jajaja", ho sento, però és trist noi... sembles mourinho

Anònim ha dit...

i lo de originalitat, no tothom te tant temps lliure com tu per fer un blog dedicat a riures de la gent...

Anònim ha dit...

i no es que sigui anonim, no crearé un compte per respondre això, seria massa temps i tinc mes coses a fer, adeu !

Enric Xicoy ha dit...

Campió!!! Menuda pàgina t'has marcat... Era entenc el perquè de la crisi; aquí no treballa ningú!!!

Alguns busquem idees per felicitacions, però tu ni això... Copy&Paste... Quina pena!

Enric Xicoy ha dit...

Per cert, perdona que faci servir el teu nom, però com que no deixas ser anònim i el teu al tenia molt a mà...

Enric Xicoy i Comas ha dit...

Anònim, l'últim, m'agradaria saber a on vas aprendre a llegir i a escriure. A llegir, perquè no entens de què va aquesta entrada. I a escriure perquè el text està ple de faltes. Per cert, no cal obrir un compte de Google per deixar de ser anònim. És fàcil fotre's de la gent així, insisteixo, podeu fer el que vulgueu, però és de covards.
Enric, fas tu el sopar avui?

Laia ha dit...

te telaa laa gent d'avui en dia

Anònim ha dit...

jo tambe he entrat a la pagina i m´he sorpres , peró no tant per no trovar el que buscava sino per les respostes d´un professor universitari a la gent que escriu la seva opinió. S´han d´aceptar les critiques si fas una pagina.

Enric Xicoy i Comas ha dit...

Anònim, últim.
Si m'enfado no és per les crítiques. M'enfado perquè la gent t'insulta i et critica sense donar la cara. A més, en alguns casos es diuen coses sense tenir ni idea de què va l'entrada que hes publicat. Si llegeixes el meu blog veuràs que sempre procuro contestar les crítiques de manera educada i argumentada, però quan sé a qui m'he d'adreçar.

Anònim ha dit...

Com és que poses una pàgina que no conté el que diu? És un frake i no cal ni perdre mig minut més per posar-i res de nou.
Enganya a qui vulguis però no als internautes que estam aprenent a escriure en català i volen felicitar les festes en aquest idioma. Només he cercat aquesta pàgina per veure i aprendre més sobre la llengua catalana i quina és la manera correcte de felicitar aquestes festes sense fer errades tan gramaticals com ortogràfiques.
Un consell d'ara en endavant pensa un poc més allà de les fronteres de catalunya i de gent que s'interessa per aprendre una llengua fins ara per a mi desconeguda. GRÀCIES!!!

Enric Xicoy i Comas ha dit...

Benvolgut Anònim, de nou algú que s'amaga en l'anonimat.
Em sap greu que tampoc entenguis de què va aquesta entrada. No me'n ric de ningú. Si no segueixes aquest blog, i encara menys aquestes entrades, no entens de què van.
I pel que fa a la qüestió lingüística, llegeix-te els altres de centenars d'entrades si vols aprendre català. Aquest blog només està escrit en català i per tant va destinat a tots els lectors catalanoparlants.

Anònim ha dit...

Menuda merda de bloc, et mereixes totes les crítiques. No tornaré a entrar mai més, però ja que he entrat enganyada i la meua visita equivocada es quedará en el teu contador d´autoestima, vaig a deixar-te la frase nadalenca que no he trobat en la teua merda de bloc Enric: bon nadal i ves a fer la má borinot!

Anònim ha dit...

estic d'acord amb vosaltres, anònims, aquest tipus es un veritable "papanates"...que li donguin per ses cul...au Bon Nadal !

Anònim ha dit...

Doncs jo també em sento estafada...l'únic que trobo original aquí és el teu nom que de fet no és mèrit teu.

Montse ha dit...

Enric ens explicarà l'objectiu de l'entrada, pels que no seguim el teu bloc ni tenim ganes de seguir-lo o deixaràs que continuem pensant que simplement, ens estàs fent perdre el temps????

Ah! i amb el teus comentaris no estàs afavorint gens la normalització de la nostra llengua!!!

Jo sí que m'atreviexo a posar el nom!!!

Enric Xicoy i Comas ha dit...

Hola Montse (per cert, en conec moltes de Montse, d'això en dic atribució amb reserva)

La història ve de lluny i ja ho he escrit. Si llegeixes les entrades que enllaço al blog ho entendràs. Però, pel que sembla, teniu poques ganes de llegir-me. En resum, fa temps vaig fer una entrada en què criticava que durant aquestes dates s'ha despersonalitzat la felicitació de Nadal. Això va fer que l'any següent força gent entrés al meu blog per coincidència buscant "SMS de Nadal", que era el títol d'aquella entrada. L'any següent vaig fer una entrada en què exlicava això. I això, una vegada més, va fer que la gent entrés al meu blog per accident. L'únic que faig en aquesta entrada és explicar això. No me'n ric de ningú, només explico una coincidència. I ja veus, l'únic que sap fer la gent és insultar-me anònimament per això. Ja veus quin país tenim.
Ah, per cert, en què perjudico a la nostra llengua?

Segador Xic ha dit...

LA VERITAT ES QUE JO NO HE ENTRAT AQUI PER COPIAR I ENGANXAR CAP FRASE PER FELICITAR ELS NADALS, SI NO BUSCANT INSPIRACIÓ, PERO VEIG QUE NO HI HA RES, UN ANY MÉS.

Anònim ha dit...

aneu ala merda va va va

minairona ha dit...

ostres que en teniu de temps! redeu que arribarem lluny així !

Anònim ha dit...

sou com nens petits. tindrieu que estar més per la gent que l'interessa mes el nadal.

CondeAnaconda ha dit...

Tu, a chaparla mil