28 de novembre del 2010

Ara mateix començo un blog

A partir d'avui diumenge 28 de novembre, començo un nou blog al diari Ara. Tal i com explico al web del diari "Aquest blog porta per títol “Emparaulant la realitat” perquè estic convençut que la interpretació periodística de la realitat condiciona les accions i pensaments de la societat gràcies als matisos en l’ús d’unes o altres paraules. I, de fet, el que faré en aquest blog no serà res més que emparaular la realitat a la meva manera." O sigui, que allà em dedicaré a fer una anàlisi de la interpretació periodística de la realitat que fan els mitjans de comunicació.
No cal dir la il·lusió que em fa començar aquesta aventura de bracet del nou diari, del qual ja us n'he parlat aquí anteriorment. Estic convençut que el seu èxit està assegurat. Els desitjo a tots molta sort.
Agareixo a la gent del diari, especialment a Carles Capdevila, Guillem Carbonell i Sergi Sabaté haver confiat en mi. Espero no decebre'ls. Des d'aquí, el meu Ges Avall, us aniré enllaçant les entrades al nou blog, però espero no deixar de banda aquest.
Us hi espero!

3 comentaris:

Marc Fontsere ha dit...

Ostres Enric, enhorabona per aquesta oportunitat. T'aniré seguint.

Enric Xicoy i Comas ha dit...

Moltes gràcies Marc. Aquest que comença demà serà un gran any. Espero que tu també tinguis molta sort amb la teva nova aventura.

Anònim ha dit...

Un dels blocs més impressionant que he vist. Moltes gràcies per mantenir el internet amb classe per a un canvi. Youve aconseguir estil, classe, bravura. Ho dic de debò. Si us plau, segueixin així, perquè sense l'Internet és definitivament sense intel · ligència.