29 d’octubre del 2010

Fringe: 1a Temporada

Ja he complert la primera temporada de Fringe al blog "The Observer - Fringe". Precisament ahir vaig penjar les últimes fotos del capítol 20 mentre a TV3 estaven emetent el capítol 4, que és quan coneixem a l'observador. Després vaig veure el primer de la 2a. Si encara no t'has enganxat a la sèrie, et recomano que no provis de fer-ho, no sabràs com deixar-la. Com passa amb les creacions de J. J. Abrams, és la teva imaginació la que et permet anar omplint els buits que et deixa cada capítol. Només cal estar molt atents a cada capítol i observar bé aquells detalls que podrien passar desapercebuts.
I parlant d'observadors, també ahir vaig recordar que jo també tinc el meu propi observador de la realitat, en Maurici. No recordava, quan vaig crear el blog de l'observador, que al gener de 2009 em vaig agafar una pausa al bloc i vaig enviar en Maurici a vigilar la fauna mediàtica. Crec que el meu cas hauria de ser objecte d'estudi per l'agent Olivia Dunham. Amb molt de gust em deixaria examinar.