26 de gener del 2009

En Maurici em vigila el ramat

Hi ha una majoria silenciosa que fa dies que es demana per què no escric res al bloc. És una majoria perquè sou molts els que us pregunteu perquè no l'actualitzo. I silenciosa perquè, de moment, ningú m'ho ha preguntat directament. La raó és senzilla: estic desbordat per la feina de la Facultat. És final de quadrimestre i a part de les correccions em toca assignar unes quantes desenses de llocs de pràctiques.
Però no patiu, estic atent a l'actualitat. Hi he enviat en Maurici, el ninot de neu. El dia de Reis va nevar i l'endemà vam parir en Maurici. Fa uns dies el meu fill em va dir: "en Maurici ja no hi és, ¿a on ha anat?" i jo li vaig contestar "el tinc d'enviat especial per aquests móns de Déu per vigilar-me l'Actualitat". I el meu fill em va respondre: "que et dic ¿a on ha anat el ninot de neu?!". Bé, suposo que aquests dies l'heu vist als diaris, si no és així aquí el teniu. (La primera foto és del dia del seu naixement).


1 comentari:

Des de Vallirana... ha dit...

carai quina eina tan practica aquest maurici! mes d'un periodista voldria un assistent tant util com aquest! regala'm un per reis!