12 de juliol del 2008

Hi ha un motiu

Aviat farà un any que vaig escriure una entrada que portava per títol Doctorant-me. I ja ho veieu, a dia d'avui encara no sóc doctor. Era el 23 de juliol, un dia abans que la meva filla fes quatre anys, que us explicava que ja havia acabat el redactat de la tesi, però que faltava la revisió del meu director.
Doncs bé, el meu director em va respondre molt ràpid, i em va dir allò que havia de canviar i tot el que havia d'afegir. Aquest curs ho he anat fent, però a comptagotes. El primer quadrimestre, de setembre a febrer, m'ha estat impossible perquè tenia classe els 5 dies de la setmana.
No ha estat fins aquest segon quadrimestre que l'he pogut anar acabant dedicant-hi un dia cada dues o tres setmanes. Finalment, el 23 d'abril, Sant Jordi, vaig imprimir els últims canvis i poder-me repassar, per primer cop, tota la tesi. La vaig tornar a donar al meu director. No és enganyar-vos dir-vos que l'autèntic tribunal el passes amb ell, just abans que et doni el vist-i-plau per imprimir-la.
Doncs bé, el dia 7 de juliol, Sanfermín, festa molt celebrada pels meus parents navarresos, em vaig asseure al bar de la Facultat. Davant meu, el President de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, el meu director de tesi. L'Albert Sáez es repassa l'última versió i em diu: "ja la pots imprimir".
Avui, 10 de juliol de 2008 he creat el document en pdf definitiu. Ara sí! Ara la tinc acabada. Encara em falta un procés llarguet fins que l'hagi de defensar a finals d'any, però la feina important ja està feta.
¿I com em sento? Doncs, la veritat, amb la mateixa calor que ahir i que no em deixa dormir. Per això estic escrivint al sofà, descamisat i esperant que passi un bri d'aire. Què voleu que us digui, senzillament són unes quantes pàgines de paper amb 128.755 paraules.
Bé, aquest és el motiu pel qual fins avui no he tornat a escriure al bloc. Disculpeu la pausa (si és que en algun moment us ha molestat, que ho dubto).
PD La portada és provisional.