16 de juny del 2008

Jo no l'he firmat


Aquests dies (veig que sóc poc original i començo les dues entrades d'avui dilluns de la mateixa manera) heu rebut a casa una carta firmada per mi. Bé, per mi i per milions de persones més. La carta l'envia, en nom meu, l'empresa energètica Endesa. La carta en qüestió està adreçada a tot "ésser humà" (¿ja hi ha "no" éssers humans que sàpiguen llegir?). I al final la firmem "Totes les persones que formem part d'Endesa", un servidor, "client" d'aquesta companyia, inclòs.
Doncs bé, des del meu bloc us escric per desmentir que hagi firmat aquesta carta. Ningú de la companyia s'ha posat en contacte amb mi per demanar-me si hi estava d'acord. Això ja és molt greu. Però, a més, si m'haguessin demanat l'opinió tampoc l'hauria firmat. No tinc ganes de posar-me d'acord, com diuen, amb Endesa, una empresa anticatalana, perquè controlin el futur dels fills dels meus fills. Sóc client seu perquè el seu monopoli així m'hi obliga. Res més.
Per tant, per la part que em toca, disculpa les molèsties que t'hagi pogut causar haver rebut aquesta carta.