24 d’abril del 2009

La foto de la foto de Sant Jordi

La Vanguardia, de tant en tant, ens dóna grates sorpreses. La d'avui divendres 24 d'abril és molt agraïda (al revés que ahir, que em va sorprendre que gairebé tots els personatges catalans que recomanaven llibres estaven acompanyats amb la foto del llibre amb la versió en castellà. ¿Segur que tots aquests l'han llegit en castellà?). Avui, però, en portada no apareix ni el nom ni la foto de Marshall Rajoy. Tot el contrari, per cert, de l'Avui: encara que el titular sigui negatiu envers Rajoy, ¿era la millor foto? ¿Calia caure a la trampa de Rajoy? En canvi, la foto del principal diari de Can Godó s'hi veuen unes Rambles plenes de gent en què, al costat del "Fets" de Montilla, s'hi entrelluca una estelada.
I en pàgines interiors de cultura, una altra gran foto. Ni més ni menys que un vigatà, de nom Oriol, firmant a una espècie de llibre d'homenatge a Stieg Larsson. Curiosament, el noi de la foto és alumne meu i en el moment que Roser Villalonga, de La Vanguardia, estava fent la sèrie de fotos jo l'estava fotografiant a ella. Aquí teniu la seqüència:




2 comentaris:

Núria ha dit...

A mi el que més m'ha sorprès és que el cartell del llibre de Larsson fos de la traducció catalana o que, havent-hi l'altra, La Vanguardia publiqués aquesta.

Sembla que ahir vas sortir a fotografiar alumnes (al post d'abans també en surten), però crec que els de la facultat deuríem estar per tot arreu!

Cebamix ha dit...

Merda em van agafar el perfil dolent! Mira que hi havia noies estrangeres i, ocasionalment nois forans, que feien goig de veure, i malgrat això, em va tocar a mi.
Per cert, em sembla que trucaré a Can Godó per parlar de drets d’imatge (dubto que m’agafin el telèfon).
En fi, el menys les àvies podran presumir de que el seu nét va sortir a La Vanguardia – sort que no es llegeix el comentari. Tenir les àvies orgulloses no té preu.