11 de gener del 2010

Concurs musical

Aquest és el I Concurs Musical Ges Avall. Es tracta de veure aquest vídeo de més avall i identificar les 15 cançons que sonen. Són 15 fragments instrumentals que heu d'identificar amb el nom de la cançó i de l'intèrpret. Els que volgueu concursar-hi només m'heu de fer arribar un comentari al bloc amb les respostes. El primer que els encerti tots 15 tindrà premi. Quin? Coi, depèn de qui guanyi.
Us dono quatre pistes:
- Tres cançons no les interpreten cantants o grups d'origen català.
- Hi ha tres cançons que són versions d'altres cantants o grups.
- Tres de les peces només són instrumentals.
- Només dos intèrpets apareixen dues vegades.

3 comentaris:

J ha dit...

Noi, ...no podries començar amb quelcom més facilet? ... quinze cançons! ... jo hi tinc feina per estona ... tot i així vaig força perdut...

Martí Bou ha dit...

Hi ha una d'aquestes cançons que sonen, que per la cadència que té (do, sol, la, fa), tant podria ser no No woman no cry, com una cançó petarda de la oreja de van gogh...

;o)

a veure si algú se les sap tant bé com tu!

salut i música

Vulcano ha dit...

Ara si que veig que estic "desfessat" fàcil, tampoc ho és ...